Brief: Osloviť digitálnou kampaňou rodiny a potvrdiť pozíciu ŠKODA ako automobilky vyrábajúcej rodinné modely pre slovenské rodiny. Kampaň sa napája na modely KODIAQ, KAROQ a OCTAVIA, ktorým potvrdzuje pozíciu rodinného auta, ktoré je vhodné nielen do mesta, ale aj na víkendový výlet.

Riešenie: Každú dlhšiu cestu v aute si rodiny zvyknú krátiť hrami. Slovné a logické hry sú ideálnym spoločníkom nielen na zábavu a zahnanie nudy, ale aj na utíšenie neposedných detí. Hry do auta však s obľubou hrajú aj bezdetné partie kamarátov, ktorí cestujúce na dovolenky, či spoločné chaty.
Preto sme vytvorili statický Instagram profil @hrydoauta, ktorý obsahuje množstvo hier vhodných na hranie počas cesty v aute. Ide teda o Instagram profil, ktorý je zbierkou hier, kde každý post tvorí samostatná hra a pravidlá sú v texte postu. Štyri z hier sú dokonca na samostatných profiloch, kde si fanúšikovia môžu vyskúšať vedomostné kvízy.
Inovatívnosť kampane spočíva v tom, že namiesto tvorby novej webstránky sme využili ako našu “hernú plochu” funkcionalitu Instagram profilu. Prišli tak s netypickou inováciou, ktorá využíva technické prostriedky v nečakanej a modernej forme. Instagram je pre nás vhodnou platformou preto, lebo jeho funkcionalita presne sedí tomu, čo potrebujeme a cieľová skupina ho využíva naplno.

Výsledky: Reach kampane vyše 400 000 ľudí
Vyše 2 000 interakcií na príspevkoch
Spolu vyše 600 followerov na všetkých herných profiloch